I've loved you from the day I got borned.

Idag fyller min älskade kusin Evelina 18 år! Fatta att idag har vi haft varandra i 17 år och 8 månader. Det är helt sjukt hur mycket vi har hunnit gå igenom på den tiden. Från när vi var små och alla hatade oss, vi bråkade med allt och alla, vi var satungarna som bestämmde och om man inte lyssnade fick man yogurt i håret. Tills nu när vi är så jävla bäst och alla älskar oss, haha eller hur ;) Och allting där emellan. Tills döden skiljer oss åt, eller hur!


Kommentarer
Postat av: isabelle

Hahah så jävla charmiga!

Svar: hahaha äsch då!!
tonewernersson.blogg.se

2012-08-28 @ 20:00:12
URL: http://iiissasplace.blogg.se
Postat av: ews

världens bästa kusin. jag älskar dej av hela mitt hjärta!!!!!!

Svar: Jag älskar dej med hela jävla mej, föralltid!!!
tonewernersson.blogg.se

2012-10-11 @ 22:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: