19 oktober, why are you worrying me for

 
Det finns alltid stora saker man kanske bör oroa sig över. Saker som miljön, familjen, pengar, framtiden, krigen, hur djur behandlas och alla barnen som svälter. Sen finns de där små vardagsproblemen som dyker upp då och då. De som kan kännas som hela världen men egentligen kanske de inte är så viktiga. Men om de känns som hela världen, så har de ju ändå en stor betydelse för någon just då.
 
 
Jag har beställt tid hos frisören till på tisdag klockan 17.00 och jag oroar mig över att förändringen inte alls kommer blir bra. Jag har beställt två tröjor från en hemsida jag inte helt litar på och jag oroar mig ifall att jag betalat för ingenting. Igår köpte jag en ny träningsväska men jag är osäker på om den kommer ryma min utrustning. Jag oroar mig för att mina handleder ska bli värre imorgon på träningen och att såret på halsen inte läker. Jag oroar mig inför när jag inte längre behövs på jobbet och pengarna tar slut. Men jag oroar mig också över ifall jag får stanna kvar på jobbet. Det är en mörk och kall plats som jag inte vill bli fast i. Jävla oro.
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: