20 oktober, if your hair is wrong your entire life is wrong

Jag har redan nämnt att jag ska klippa mig och detta sker imorgon. Jag tänkte tillägna detta inlägg till mitt långa hår och säga hejdå till långa hästsvansar, flätor och fluffiga bullar, men också stora tovor och trasiga borstar. Jag tackar detta långa röda svall för de minnen vi har samlat ihop tillsammans under året.
 
Jag har slitit i dig när jag pluggat inför prov och snurrat dig runt fingrarna varje gång jag varit nervö, och det händer ju nästan varje dag. Jag vill tacka dig för de foton vi tagit tillsammans och att du stått ut med mig under alla färgningar, duschningar, plattningar, lockningar och föningar.Tack för att du var lätt att sätta upp i hårmunk. Tack för att du inte gick av de gånger du frös till is i vintras. Tack för att du höll dig platt under mormors begravning och tack för att du stannade kvar i uppsättningen under alla färder i karusellerna på Liseberg. Jag vill tacka dig för alla härliga fläktar du bidragit till under sommarens värmeböljor. Tack för att du var med när jag tog körkort, tack för att du var med alla de dagar på brandstationen, tack för fotoutställningen, tack för Aviici konserten, och för första gången vi träffade lilla Seth. Tack för veteranracet, närcon, bråvallafestivalen, stockholmsbesök, krogenrundor, hemmafester, boxningssparring, bergsbestigning, grottutforskning, älgpussar, flygplansresor, tågresor, båtresor, bilresor, cyckelutflykter, kanotutflykter, och till och med hästutflykter.Men mest av allt, tack som fan för studenten!
 
                                                                            
                                   
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Hur kort ska du klippa kvinna?! o_o

Svar: haha till axlarna typ :s ska lägga ut bild nu på hur det blev :)
tonewernersson.blogg.se

2014-10-20 @ 22:51:49
URL: http://fames.se/kuronyappy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: