1 april, spring is here I'm so excited I wet my plants

Jag har kommit på mig själv med att jag redan beter mig mycket som en amerikan. Jag köper ofta hämtmat eller värmer färdig mat i micron. Jag kör som en biltjuv och stannar inte vid stoppskyltar. (Usch alla dessa stoppskyltar precis  överallt!) När jag ska åt höger svänger jag alltid mot rött. Att stanna på starbucks efter jobbet och plocka upp en kopp är nästan en reflex. Dock tar ju jag chai latte eller frappucino istället för kaffe. Igår stannade jag på Dunkin' Donuts för en jättemuffins att ta med. Dessutom går jag ofta omkring i träningskläder. Inte för att jag ska träna utan bara för att det är bekvämt helt enkelt. Jag går med skor inomhus  och spenderar stora delar av dagen med att köra bil. Inte för att det är särskilt långt till någonstanns utan bara för att det är så man gör här. Tankade en fulltank på vannen här om dagen för 300 kronor. Inte dåligt.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: