26 april, Taurus know how to tough it out

Efter jobbet igår behövde jag ventilera ut lite ilska och spendarade två timmar i full fart på gymmet. Ni kan ju bara föreställa er hur bra det kändes efteråt! Liten driver mig fan till galenskap snart. Han är fullständigt upp och ned vänd för att vara fin i mun.. eller ska jag säga i skrift? Det komiska är att samtidigt som jag skriver detta står han på andra sidan väggen och skriker halsen av sig och kastar stolar i väggen. Så arg kan man tydligen bli för att man måste duscha. Jag vet inte hur ni känner, men jag vet att jag skulle vilja duscha om jag hade tömt en flaska bodylotion en en flaska diskmedel över mig. Lite såhär ser mina dagar ut. Oh the wonderful life of an au pair!
 
Idag hade jag yoga och tog en promenix på sådär 7 kilometer. Denna vecka har verkligen levererat på träningsfronten. Hoppas kommande vecka för med sig lika mycket energi. 
 
Här har vi Liten, Mellan och Stor redo för kalas, fotbollsmatch och basebollmatch.
 
 


Kommentarer
Postat av: pappa

Häll sirap över han & ställ ut han i skogen till björnarna 😁😁😁. Du får skrämma han med det 😜😜😜😜😜. Kram kraam 💓💓💓💓💓

Svar: hahaha bra ide pappa!!! Tack för tipset! ;)kram kram <3 <3 <3 <3
tonewernersson.blogg.se

2015-04-29 @ 22:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: