Kommentarer
Postat av: peter

Du är rolig du.Ska du blogga lika ofta på engelska som du bloggar nu så kommer du nog att glömma bort språket.
Ha nu en riktigt bra jul så ses vi senare i vår. Louise är jättespänd på att åka över till dig när du har slutat. Hoppas ni får en riktigt bra tripp då.

//farbror peter

2015-12-23 @ 07:28:59
Postat av: Anonym

Du är rolig du.Ska du blogga lika ofta på engelska som du bloggar nu så kommer du nog att glömma bort språket.
Ha nu en riktigt bra jul så ses vi senare i vår. Louise är jättespänd på att åka över till dig när du har slutat. Hoppas ni får en riktigt bra tripp då.

//farbror peter

Svar: hahaha jag vet, men jag ska försöka att blogga oftare faktiskt! Tack, jag hoppas att ni hade en fantastisk jul ni också! Jag längtar så mycket till att träffa Louise på Hawaii, det kommer bli super skoj! :D
tonewernersson.blogg.se

2015-12-23 @ 07:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: