17 juni, the things I do

Jag vet att jag inte har gett er en update på ett tag om hur mitt liv sett ut de senaste dagarna. Men det finns ingenting intressant att skriva om på vardagarna. Jag kör runt på barnen till olika camp, träningar och aktiviteter som vanligt. Fixar med mat och lekar och läxor. Badar i poolen, leker i parker och busar med kompisar. Jag ser till att de inte mördar varandra, jag bråkar, jag skriker, sliter mitt hår,  jag säger "nej" fler gånger på en dag än vad jag har gjort i hela mitt liv och kör dem in och ut från time out. Jag tvättar och städar och letar efter borttappade leksaker, kläder och skor varje dag. För hur jävla svårt är det att alltid lägga skorna i skolådan när man går in? Och hur kan man tappa bort sina strumpor? Och varför ska man alltid försöka ta vatten själv när man inte ens kan se när vattnet kommer eller när glaset blir fullt eller för tungt för att hålla? Fast de blir påminnda minst dagligen.
 
Lördagseftermidagen spenderades iallafall vid poolen med Angelica, frukt och vin. Avslutade dagen med lite för starka drinkar och chips framför en skum film. Söndagn spenderade vi i vattenlandet på Kings Iland. Man kan inte göra mycket mer än att bada när det är 33 grader vamt.
 
Det är kul att höra att ni uppskattade videobloggen så mycket. (Fast att den var skit haha). Många har sagt att de vill att jag ska göra fler så jag ska försöka göra en i veckan, kanske i helgen. Hörs då!
XOXO gossipgi... jag menar Tone.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: