Kommentarer
Postat av: Pappa

😂😂😂👍👍👍👍👍👍du är inte klok på en fläck 👍👍👍😂😂😂😂💙💙💙💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💖💖

Svar: hahaha :D <3<3<3<3<3
tonewernersson.blogg.se

2015-06-22 @ 16:58:58
Postat av: Evis

hahaha är ju tur att man får ett gott skratt utav dig iallafall 😂

Svar: hihihi! <3<3
tonewernersson.blogg.se

2015-06-22 @ 18:43:28
Postat av: malin

Hahahah cp 😂
Hmm, du kan prata om typ.. Haha fan va svårt 😝.. Vad du saknar med Sverige 😂 inte så kul kanske men kommer inte på nåt bra 😄

Svar: Haha! Jag vet de är assvårt att komma på! :O Ja, kan prata om det någon gång! :D
tonewernersson.blogg.se

2015-06-23 @ 00:53:24
URL: http://krantzmalin.blogg.se
Postat av: Isabelle

Haha alltså ditt lilla cp vad jag saknar dig<333 Och din svenska har bara blivit ännu roligare :D

Eh... Förslag:

1. Rundtur i huset!! Vore fett kul att se hur det ser ut! :)

2. Planer på vad du ska göra när du kommer tillbaka till Sverige/framtidsfunderingar(??)

3. Om mig :DDD haha nä, ba sk.

4. När du har semester och får resa sista tiden i USA, vad vill du se/göra då?

5. Vad du tror få ut av den här resan/vad du har lärt dig, i allmänhet/om dig själv etc, i dunno.

Seeen kommer jag inte på något mer... Men jag återkommer!

Älskar å saknar dig <33333

Svar: hahaha åååh saknar dig som fan azzzzz!<33 vad prata du om min svensk aldrig vara bettre vah!?Tack för bra förslag! :D de ska jag återgå till!
Jag älskar dig<3
tonewernersson.blogg.se

2015-06-23 @ 10:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: