24 mars, wear black and be gold.

Jag vet inte vad som hände igår men jag hade en himla bra dag. Det kanske var ett komplement för i söndags som inte alls var en bra dag.
 
Igår var iallafall barnen väldigt snälla. Allt flöt på som vattnet i forsen. Jag träffade äntligen Josefine och hennes vänner. Jag, Josefine och Jackie klickade ganska bra så det var skönt. Vi åt på cheesecake factory, woho! Nu kan jag styka ännu en grej från listan på vad jag måste göra innan jag åker hem. Den levde upp till sitt goda rykte. Pizzan var himelriket och cheesecaken var lite mer än så. Det tog dock fyra omgångar och två dagar att äta upp den haha! Alla ni som kommer och hälsar på mig under året kan förberede er på att dela en cheesecake med mig. Jag låter ingen förbigå en sådan chans! Dessutom fick jag de goda nyheterna att vi kanske ska till Florida i Augusti på semester! Jag håller verkligen tummarna för att det blir så. 
 
Idag är barnen inte lika snälla, men jag ska träna i eftermiddag och träffa Angelica imorgon så jag är glad ändå.
(inte min bild)
 
(min bild, min cheesecake)
 
 
 


Kommentarer
Postat av: iiissasplace.blogg.se

Åh om jag ändå kunde besöka dig :(

Svar: do it for the cheesecake!!! <3
tonewernersson.blogg.se

2015-03-24 @ 20:12:30
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: