19 maj, en elefant balanserade

I fredags tog jag tillfälle i ackt och tog med Drew på zoo. Det var himla kul. Vi har medlemsskap på ett jättefint zoo som ligger cirka 12 minuter här ifrån.  Jag kan åka dit varje dag om jag vill. Ett annat ställe som jag kan åka till varje dag är Kings Iland. En jättestor nöjespark med hissnande berg-och-dal banor och ett grymt vattenland. Japp, jag och Angelica köpte guldpass till en sommar på "SkaraSommarland gånger fem". 
 
När jag och Angelica var påväg till en fest i Kentucky i lördags fick vi uppleva mycket på vägen. Bland annat en sjuk olycka som skedde framför oss på motorvägen med cirka 6 bilar inblandade. Men från det hemska till det vackra. För vackert var det när vi korsade bron mellan Ohio och Kentucky sent på kvällen. Hela storstaden var upplyst och häpnadsväckande när vi såg den på avstånd från bron påväg därifrån. Festen var dock inte lika spännande när det visade sig att alla pratade spanska, lyssnade på spanska sånger och ansade salsa... hehe.
 
Från zoo:
 


Kommentarer
Postat av: pappa

Då fick du användning för dina spanska kunskaper ju 😀😀😀

Svar: hahaha jag kommer ju knappast ihåg någon spanska! ;) <3<3
tonewernersson.blogg.se

2015-05-21 @ 00:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: