10 oktober, the owls brought mail

Det dök ner ett spännande brev i brevlådan i veckan. (Även om jag hade önskat att det kom via ugglor som på Hogwarts hehe). Som alltid blir jag både överlycklig och rörd när jag får post ifrån Sverige. Denna gången var det ett fint kort från min kära moster "Monstret". Det innehöll mycket uppskattad information. Så himla trevligt att ni tänker på mig och håller mig uppdaterad. Det är värt mycket. Jag går ju omkring hela tiden och undrar hur ni har det där hemma och vad alla har för sig. Så tusen tack för det underbara brevet fina Nettan! 
 
En hälsning till Uffe, och mina älskade kusiner också om ni läser detta. Anders, Johan och Izabell. Det är kul att höra att ni alla har fullt upp om dagarna med jobb och skola och träning. Jag bollar alla de tre bollarna i luften varje dag. Ni förstår ju att det inte blir mycket över till bloggande haha. Jag saknar er! Vi ses om 5 månader <3
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: