22 oktober, get your bag together

Dag 4: Innehållet i min väska.
 
Detta är väskan som jag tenderar att använda mest. Den används dagligen och är mycket smidig med många olika fickor för olika saker. Den är i lagom storlek, har bra med utrymme och jag tycker ju att den är himla fin också. Den inhandlades på Nordstrom Rack här i USA.

I det stora facket bär jag nästan alltid med mig ett skrivblock. För att använda när jag är i skolan, men också skriva ner andra saker som man kan tänkas behöva skriva ner helt plötsligt. Mina glasögon i sitt fodral. Min plånbok med allt sånt som man alltid bör ha med sig och lite till. Min jobbplånbok (den blå), tuggummin och något litet att äta ifall blodsockret skulle få för sig att gå i botten. 
 
I det mindre facket bär jag alltid med mig tre olika pennor, ett suddigum, en pennväsare, handsprit, något för att fukta läpparna och nyckelknippan.
 
Sen har jag självklart alltid med både min svenska mobil och jobbtelefonen!
 


Kommentarer
Postat av: Pappa

Du behöver ju en släpkärra till den väskan 😂😂😂😂😂😂. PUSS O KRAM Hjärtat 💙💙💙💖💖💖😍😍😍

Svar: haha nej den är inte så stor faktiskt! ;) Puss och kram <3<3<3
tonewernersson.blogg.se

2015-10-22 @ 20:03:33
Postat av: isabelle

Bilden!!!! Älskar <3

Svar: haha jaa <3<3
tonewernersson.blogg.se

2015-10-23 @ 00:14:31
URL: http://iiissasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: