9 oktober, never have I been to heaven, yet I know where it is

Dag 1: En bild och 10 fakta om mig.
 
 
1. Jag är beroende av kärlek och andra människor.
2. Jag är långsam i allt jag gör. Jag har försökt bli bättre men det går inte. Jag antar att det är min personlighet.
3. Jag har svårt för att ta kretik. Jag tar det hårt och "slår upp mig själv" för det längre än nödvändigt.
4. Jag saknar skolan, massor. Speciellt högstadiet.
5. Jag kommer alltid ha en barnslig och omogen sida. Även när jag försöker att inte ha det. Jag har fått denna egenskap från min fina far haha!
6. Jag är nästan alltid trött, oavsett hur lite eller mycket jag har sovit. 
7. Men såfort jag blir engagerad i ett projekt, en ide eller bara gör något som jag tycker är roligt, får jag nonstop energi. 
8. Min riktiga hårfärg heter faktiskt "strawberry blond", alltså jordgubbs blond.
9. Jag vill jobba inom film eller reklam branchen.
10. Jag tror att jag alltid på ett sätt kommer vara beroende av mina föräldrar, hur gammal jag än blir. Jag kan inte tänka mig hur jag skulle klara mig utan dem. 
 


Kommentarer
Postat av: Pappa

😂😂😂😂 vilken jäkla tur du ärft dom " bra " sidorna av mej 😜😜. Nonstop energin kommer med ftån mej , tröttheten från din mor 😂😂😂😁😁😁. Love you 💙💙💙💙💙💕💕💕💕💕💕

Svar: haha jaaa, ibland är det bra att vara barnslig, ibland mindre bra ;). Älskar dig med <3 <3<3 <33< <3
tonewernersson.blogg.se

2015-10-10 @ 01:55:34
Postat av: Annika

Hmmm, lite delade meningar om ovan kommentar 😉... Fortsätt vara på ditt sätt Tone, du är unik! ❤️

Svar: haha jaa.. pappa tror han är herren på täppan som alltid ;) Tack mamma <3<3<3
tonewernersson.blogg.se

2015-10-10 @ 09:08:41
Postat av: Carina

Energi x2 skulle ja säga då ......så måste man ju sova lite däremellan .....gött o sova...helt normalt kunde du fått från mig men vi har ju inte blodsband ;-)) Föräldrarna kommer du alltid vandra suda vid sida och för dem kommer du alltid att vara "lilla barnet" vareke du vill eller inte!!! hahaha.....

Svar: haha jaa ibland så! Att sova är bland det bästa som finns ju ;) haha jaa jag antar att det är sant ;) <3
tonewernersson.blogg.se

2015-10-10 @ 10:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: