28 februari, a night made for goodbyes

För inte allt för länge sedan upplevde jag en himla känslosam dag. Många dagar de senaste veckorna har varit känslosamma. Tankar som "det kanske är sista gången vi träffas nu" träder upp varje gång man kramar någon hejdå. Nej, självklart inte sista gången någonsinn, men sista gången på ganska så lång tid. Men just denna specifika dag var lite mer känslosam än de andra. Jag vakande upp denna dag och började packa väskan med saker jag inte visste vad de skulle användas till. Senare samma morgon blev jag upphämtad av min kusin som tog mig mot en destination helt okänd för mig. Det visade sig att vi hamnade på ett spa med fem olika sorters pooler, med fem olika syften och fem olika temperaturer.Needless to say, dagen spenderades i vatten och bastu, men avslutades med en välbehövlig massage. 
 
Det blev eftermiddag och vi tog oss från spat till kusins hus. Där åkte finkläderna på först, sen smink och accessoarer och till sist ögonbindel och hörlurar med volym typ 100. Återigen i en bil påväg mot okänd destination. Här fick de fyra andra i bilen en utmaning av mig då de upptäckte att jag visste precis vart vi var. Ni glömde ett annat viktigt sinne, känseln. Men här började de därför skaka om vägarna på riktigt och tillslut kude jag inte längre lista ut åt vilket håll vi svängde. Jag blev ganska så förvånad när ögonbindeln åkte av och jag fann mig själv i min egen lägenhet. I köket satt alla mina tjejkompisar och väntade på mig med all min favoritfrukt. Jag var så chockad att jag inte viste hur jag skulle reagera. Jag fick inte mycket tid att tänka på det heller, för sen blev jag dragen i armen mot nästa rum. Påvägen upptäckte jag en stor skylt uppsatt på toadörren men ganska så helt okej foton på mig och texten "Vi kommer sakna dig". Nästa rum kom som ett slag i magen när alla mina killkompisar stod där. Många som jag inte träffat på för länge. Där bestämde sig min hjärna för att lätta på trycket av chocken och släppa ut några tårar. Haha fan! Men kvällen, natten blev till något helt underbart som jag aldrig kommer att glöma! Jag är lyckligt lottad att jag har dessa människor i mitt liv och jag saknar er redan. Hoppas ni inte får allt för tråkigt utan mig, isåfall ska jag komplettera när jag kommer tillbaka!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

<3333

2015-02-28 @ 20:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: