4 januari, mitt år i bilder - del 2

Det här är några av de mest minnesvärda stunderna, månad för månad, under mitt 2014. (Del 2)
 
Juli - Besteg berg 
Åt glass på Smultronstället
Spenderade tid i Gränna
Hälsade på älgarna
Badade och solade ungefär hela tiden
Utforskade grottor
Paddlade kanot
Åkte häst och vagn på Visby
Åkte båt
Utforskade gamla borgar
Cyklade mil
Besökte Närcon
Njöt av solen i hängmattan
 
Augusti - bodde i husvagn på MCHK
Festade lite för mycket
Fikade rätt mycket också
Skaffade mig ett nytt ärr
Fotoshot i ett öde torp
 
September - konfirmationsåterträff för pilgrimsvandrarna
Babyshower
Passade på att umgås med vänner när jag inte jobbade
Krogen varje helg blev en tradition
Blev moster 
 
Oktober - Festerna keeps on coming
Vi åt för mycket fyllekäk denna månad
Halloween!
 
November - första snön 
Fest för att inviga nya köket
Vilda vestern fest
Biljardkväll
 
December - Årligt pepparkaksbak med min bästa vän
Protest #Härstannarsverige, för lika vilkor
Alla juldagar
Had the time of my life i London med dessa girls
Starbucks varje dag
Firade det bästa nyår i mitt liv medans bigben ringde in 2015!
 

Jag vill tacka alla underbara människor jag har i mitt liv som har varit med och gjort detta år och alla andra år minnesvärda. Hoppas att ni alltid kommer stanna kvar i mitt liv och fortsätta göra livet värt att leva <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: