Kommentarer
Postat av: Pappa

Du blir bara mer & mer vuxen , förståndig för var dag mitt Hjärta 💙💙💙💖💖💖💖💖. Sen att att du är lite HALVTOKIG 😂😂😂 hjälper säkert till 😜😜😜😀😀😀😀💙💙💙💙💖💖💖💙😍😍😍

Svar: hihi tack pappa :D <3<3<3<3Klart att jag är halvtokig, jag har ärvt det av dig! ;)
tonewernersson.blogg.se

2015-07-01 @ 09:10:41
Postat av: Pappa

Nellie & Wille älskar dina videobloggar 😀😀😀😀💖💖💙💙😁😁😁

Svar: Vad bra för det är för er som jag gör dem! :D <3<3<3
tonewernersson.blogg.se

2015-07-01 @ 09:11:38
Postat av: Carina

Du är bara Bäst!!
Här är också supervarmt...vi valde glass i Berg före 6km powerwalk idag......vi tanter...

Svar: hahaha! :DOm jag inte visste att det dåligt skulle jag välja glass framför träning alla dagar i veckan! Men ibland får man unna sig :D
tonewernersson.blogg.se

2015-07-02 @ 23:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: