27 september, how lucky am I to have something that makes saying goodbye so hard

Jag har precis sagt hejdå till min kusin på flygplatsen nu. Usch det är aldrig lätt att säga de orden. Speciellt när man vet att det är månader innan man får se varandra igen. Det var inte kul att behöva säga hej då till Los Angeles heller. Men oj vilken vecka vi har haft!
 
Jag skulle kunna skriva i timmar om detaljerna från varje dag. Men istället skriver jag en samanfattning såhär: 
Vi spenderade mest tid på stranden vid Stilla Havet och Santa Monica Pier. Två dagar åkte vi in till Hollywood. Där gick vi "the walk of fame", vi åkt upp i berget och såg Hollywood skylten, vi besökte LA-Ink och tog en guidad tur genom Beverly Hills. Då fick vi se många kändisars hus. Bland några var det Katy Perry, Justin Timberlake, Bruno Mars, Leonardo DiCaprio, Gwen Stefani, Arnold Schwarzenegger och Walt Disneys gamla hus. Vi kunde självklart inte undgå shopping eller en lunch på Hard Rock Café när vi väl var där. Vi åkte genom rodeo drive och kände oss fattiga och smuttsiga haha. Att det var nästan 40 grader varmt hjälpte inte med den smutsiga delen. Vi har pressat i solen och ätit god och onyttig mat, druckit alkohol och äventyrat våra pengar. Jag har haft en otrolig vecka på ett så vackert ställe på jorden att det är svårt att beskriva det i ord. Sista dagen spenderades bland lokalbefolkning och surfare på Venic beach. Efter att vi sett solen gå ner bakom det största havet i världen var det dags att beställa en Uber och bege oss mot flygplatsen.
 
Väl hemma efter en natt i himelen gällde det att skrapa ihop så mycket sömn som möjligt. Sen la jag mig på tattueringsbordet i två timmar för att plåga låret med tusen nålar och stämpla det för livet med ett motiv jag inte kan sluta stirra på. Jag kunde inte ha blivit mer nöjd! 
 
Här kommer lite bilder från en av de bättre veckorna i mitt liv:
 
 


Kommentarer
Postat av: Annika

Ohh,det var många fina och härliga bilder!!!
Man förstår att ni haft en toppenvecka med många härliga upplevelser att minnas tillbaka till...kram

Svar: Tack så mycket mamma! Ja det var en så himla fin plats så det var lätt att få fina bilder! :) Tusen kramar! <3 <3
tonewernersson.blogg.se

2015-09-28 @ 08:12:12
Postat av: Pappa

Vilken härlig läsning mitt Hjärta 💙💙💙. Fina kort med 😀😀. Kram pappa

Svar: Tack så mycket pappa!! Puss och kram! <3 <3
tonewernersson.blogg.se

2015-09-28 @ 10:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: