11 april, det går bra nu och jag ser framåt

Idag är jag glad. Det är lördag och jag har överlevt två veckors springbreak. Nästa vecka går allt tillbaka till sin vanliga rutin igen och jag slipper spendera tio timmar om dagen med att underhålla tre monster. Vädret är bra igen och det finns inte ett moln på himlen. Idag ska jag träffa Katrine i Kenwood köpcentrum. Jag hoppas att jag kan hitta lite sommarkläder. Tre par shorts är för lite när det är 20 plusgrader varje dag.
 
Jag ser fram emot att äta middag med Shonda och hennes familj ikväll.
Jag ser fram emot att skypa med syster Malin och hennes underbara bäbis Seth imorgon. 
Jag ser fram emot att träffa Natalia imorgon och Angelica på måndag.
Jag ser fram emot all träning jag plannerar att åstadkomma nästa vecka.
Jag ser fram emot 1 ugusti.
 
Vad händer 1 augusti tänker ni? Jo då åker vi på semester till Hilton Head i North Carolina. Det är inte Florida men det är så nära man kan komma. Utan att faktiskt vara i Florida såklart. 
 
 


Kommentarer
Postat av: Evis

Vill ju inte va den som är den lix, men south Carolina är ju lite närmare Florida av egen erfarenhet oså :)) pussss

Svar: Oj, det var South Carolina jag menade! :o puss!!
tonewernersson.blogg.se

2015-04-11 @ 22:06:33
Postat av: pappa

Härlig att se din positiva / glada sida igen mitt Hjärta 💖💖💖💖💖💖. Kram kram

Svar: Jaa :) kram kram! <3<3<3
tonewernersson.blogg.se

2015-04-12 @ 17:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: