16 april, Oink Oink

För två dagar sedan var jag ute på en kvällsprommenad. Jag går och lyssnar på musik som alltid i mina hörlurar och allt är frid och fröjd. Helt plötslig upptäcker jag en man inte mycket äldre än mig själv på andra sidan vägen som är ute och rastar sitt husdjur som vilken annan dag som helst. Först blev jag nästan chockad och kunde inte sluta stirra. När jag insåg att hans husdjur var en stor svart gris kunde jag inte hålla mig längre. Jag började asgarva. Jag var självklart tvungen att dokumentera denna ovanliga händelse och bad om att få ta ett kort. Fick även mata grisen som heter Richard med uppskattade jordnötter. Det var helt klart en kvällsprommenad med ett oväntat slut!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: