19 april, super day

Igår visade sig vara den bästa dagen hitills sedan jag kom hit. Vi hade au pair möte i Ault park där vi deltog i Superrun. Man klär i princip ut sig till en superhjälte och springer ett par kilometer. Det slutade bokstavligen med mycket prat och lite verkstad. Till skilldnad från förra au pair mötet fick jag denna gång väldigt bra kontakt med några av dem. Faktiskt med de jag minst anade att jag skulle hänga med. Men det slutade med att vi hade väldigt kul nästan hela dagen tills klockan blev eftermiddag och vi kom på att vi hade andra saker inplannerat.
 
 
Så efter en gör god lunch och en pratglad shoppingrunda bytte jag ut dessa tre tjejer från Portugal, Frankrike och Mexico mot två andra härliga individer. Renblodade Amerikaner denna gång. Det var minst sagt väldigt kul. De visade mig och lärde mig många saker bara ungdommar från USA kan visa dig och berätta. Bland annat rullade vi runt i det stora ghettot. Bakom tryggheten av en bil självklart. Vi åkte till deras campus på collage och dessutom visade de mig den finaste utsiktsplattsen i Cincinnati. Man kan se hela staden och desutom delstaten Kenntucky därifrån. Kort sagt så började min dag klockan halv åtta på morgonen och slutade klockan två på natten. Jag log hela dagen. 
 


Kommentarer
Postat av: Annika Johansson

Vad härligt att höra att du haft en toppendag! Det gör även mig glad :)

Svar: Jaa haha det var en superdag ;)
tonewernersson.blogg.se

2015-04-20 @ 09:00:33
Postat av: Evis

woho, säger ju att det kommer bli bättre!! skönt att du varit glad en hel dag, the normal tone is back :)<3

Svar: Hihi jaa :D Hoppas bara att de vill fortsätta träffas och att de inte bara var en engångsgrej ^^ <3
tonewernersson.blogg.se

2015-04-20 @ 11:11:38
Postat av: pappa

UNDERBART att höra 👍👍👍💖💖💖💖💖💖. Puss & kram mitt Hjärta

Svar: Jaaa tack pappa :D:D puss och kram! <3 <3 <3 <3
tonewernersson.blogg.se

2015-04-22 @ 18:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: