2 april, find joy in the ordinary

Igår var vädret som i paradiset och jag passade på att ta barnen till Ault park igen. Vi vandrade i skogen och alla hade faktiskt kul. Det är en sån fin natur där och it was all fun and games tills pojkarna hade lera upp till låren och jag kände att vi kanske borde ta oss till fastare land. 
 
Igår åkte jag och Shonda äntligen till banken och öppnade ett konto till mig. Det känns bra att ha ett kort istället för massor lösa pengar. Det är synd att jag inte hittar mycket kläder här som jag tycker om. Annars hade jag dött av shoppinglycka nu. Igår kväll åkte jag och min kontaktperson till en mexikansk restaurang och njöt av väldigt god mat tills man nästan spydde. Idag ska jag försöka komma iväg till museet med Drew om vädret vill lugna ner sig.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: