4 april, fit for easter?

Medans de flesta både här i USA och hemma i Sverige frossar i godis och god mat denna gula helg med kycklingar och häxor kring varje hörn, gör jag tvärtom. Eftersom jag är ensam i helgen och inte känner suget efter att göra ett påskbord åt mig själv fokuserar jag istället på att vara nyttigare än alla andra för en gångs skull. Morgonen har börjat med en löprunda på några kilometer som avslutades med 100 squats. Det ni! Nu avnjuter jag en skål med nonfat yogurt dekorerad med jordgubbar, melon och vindruvor. I eftermiddag blir det en långpromenad i parken! 
 
 


Kommentarer
Postat av: pappa

Nästan alla dessa dagar är för att handlarna ska kana en massa pengar nu för tiden . 💗💗💗💗💗💗

Svar: jaa kanske det men att fira påsk med familjen är ändå alltid kul och uppskattat! <3<3
tonewernersson.blogg.se

2015-04-04 @ 21:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: