5 april, Dude I almost had you

Efter att ha blivit dissad ännu en gång av någon man försöker bilda ett vänskapsband med börjar jag ge upp hoppet.Hoppet om att bilda sig ett umgänge här över huvud taget. Tänker inte bli dissad fler gånger nu. Eller göra bort mig och fråga ihjäl mig om någon vill ses och vaje gång bli totalt ignorerad. Förnedrande. Jag har iallafall en potentiel vän, hoppas jag. Jag får väl leva ensam tills vänner dyker upp på annat sett med tiden. Tills dess får jag fortsätta läsa böcker som aldrig förr, se på Gossip Girl och shoppa kläder som en ensamvarg. Men jag har iallafall tid att springa så man kanske kan få till formen en gnutta till bikinisäsongen. 
 
Idag har jag läst många kapitel ur Twilight, promenerat i 30 minuter, sprungit i 30 minuter och avslutat med 60 squats. Allt för att fördriva tiden. Nu ska jag iallafall se på Fast and Furious på bio. Inte ens ensam för Angelica följer med mig. Det ni! Jag var och såg Home på bio med pojkarna i fredags. Ett litet tips till er med barn i huset, filmen var mycket bra! 
 
Dagens lunch.
 
 


Kommentarer
Postat av: Sara

Ensam är stark, I feel yaa!!!! Vi klarar oss på själva ;)

Svar: Jaa, tror man utvecklas rätt mycket och lär känna sig själv bättre på detta sätt!! Men det är ju inte alltid så kul.. Haha såklart vi gör! ;)
tonewernersson.blogg.se

2015-04-06 @ 04:08:56
Postat av: pappa

Du har ju alltid din far & syskon att prata med 😉😉 😀😀!!!!

Svar: Jaa det är himla tur det!!! :D <3<3<3
tonewernersson.blogg.se

2015-04-06 @ 07:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: