5 april, I like my money where I can see it, hanging in my closet

Till min stora förvåning och också besvikels har jag faktiskt haft ganska svårt för att hitta kläder jag tycker om här i Cincinnati. Utbudet är inte större, men i min åsikt bättre i lilla Linköping. Det kanske bara är att jag är van vid en helt annan klädstil än vad de flesta klär sig i här. Det har deffinitivt blivit en större utmaning att shoppa både på gott och ont. Jag som hade sett fram emot att skapa en helt ny garderob från grunden. Detta är iallafall vad jag lyckats släppa hem under min första månad:
 
5 trosor, 2 bh, 1 par strupmor, 2 Nike shorts, 1 par jeans, 1 par mjukisbyxor, 2 linnen, 1 t-shirt, 1 kofta, och 2 tröjor. Allt detta från antingen Nike, Victorias Secret, Pink och Hollister. Det är dessa butiker som kommer bidra mest till min nya garderob. Hej märkesnörd?
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: