7 april, long romantic walks to the fridge

Idag har jag ätit ute både på lunch och middag. Herregud. Ändå bor jag i en familj som inte anser sig äta ute alls mycket. De lagar för det mesta middag i hemmet, iallafall i veckorna! Det är sjukt att de flesta amerikaner faktiskt äter hämtmat varje dag. Ofta som både lunch och middag, och ibland till och med frukost! 
 
Medans liten var i skolan passade jag på att äta ute med mellan och stor. Haha ge mig lite credits för mina smeknamn!? Jag var sjukt nervös till en början då det vanligtvis inte går att vistas ute bland folk med monsterungar. Men det gick faktiskt ganska bra denna gång! Alla antar jämt att de är mina barn när jag är ute någonstanns med dem. Lite gulligt faktiskt. Hej teen mom Tone! 
 
Jag lyckades att helt själv att backa ut bilen från vår äckliga uppfart idag utan att krasha som jag gjorde första gången. Woho jag känner mig skapligt stolt. Låt oss bortse från det faktum att det nästan tog 10 minuter! På kvällen åt vi på ett ställe som heter SmashBurger, men jag ska nog döpa om det till paradiset. Efter all mat kan jag trösta mig med att jag åtminstonde sprang 5 km idag i perfekt springväder, 18 grader, vindstilla och molnigt!
 
 


Kommentarer
Postat av: pappa

Du ser Tone 😀. DU KAN SJÄLV mitt underbara hjärta💖💖💖. Du kommer köra som fan när du kommer hem 😁😁

Svar: Jaa det kändes så himla bra! Men jag är fortfarande livrädd när jag ska backa ut och det tar alltid nästan10 minuter för jag får köra fram och tillbaka och göra om flera gånger haha xDHaha jaa det kommer jag nog ;) <3
tonewernersson.blogg.se

2015-04-11 @ 15:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: