9 april, Cincinnati Reds

Idag var lätt, och kul. Jag spenderade nämligen hela dagen på en läktare i en jättearena med ungefär tio sju-åringar och ett knippe föräldrar. Ett annorlunda barnkalas i downtown där Cincinnati Reds mötte Pittsburgh Pirates. Jag fattade inte någonting av  hela spelet, men jag förstod att vi vann haha. Jag är inte direkt påläst när det gäller baseball, men det var himla kul. Mest för att alla var så glada, stämmingen var bra, och vädret var allt från stekande sol till spöregn och hunda blixtrar med dunder. Som vanligt. 
 
Efter jag slutat åkte jag till sportklubben och hämtade mitt medlemskort. Passade på att springa lite mer än 5 kilometer. Det känndes så himla bra. Under tiden sprang jag förbi tre jättestora hjortar. Hur ofta händer det i Sverig liksom?
 
 
Jag måste bara prata lite om mat, igen. Igår var jag med Angelica och åt på en Kina restaurang. Jag dog matdöden för att det var så gott! Och jag kommer  inte ens ihåg vad stället heter. Men jag tror jag kommer ihåg vart det ligger!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: