11 augusti, it will make sense when we grow up

För några dagar sedan tog jag farväl av fina South Carolina och återvände "hem". Oj vad jag ville stanna kvar där, och jag längtar redan tillbaka. Jag skulle aldrig bli trött på att känna lukten av tång och salt. Värmen låg och tryckte mot kroppen men trängde aldrig in under skinnet tack vare den härliga blåsten. Befriande och behaglig. Som en stor magisk fläkt som lyfte håret från nacken och lät kroppen behålla en bra temperatur. Frisk luft. Ljudet av vågor och alla sorters läten från olika knasiga djur och insekter. Sand under naglarna, ja faktiskt överallt. Hela kroppen gungade när man gick och lade sig på kvällarna som om man fortfarande var ute på vågorna. Tänk er att leva livet barfota i en bikini!
Men nu är det tillbaka till verkligheten. Tack och lov så börjar killarna skolan om två och en halv vecka. Vad vi ska hitta på fram tills det återstår att se. Jag klippte av mig håret också förresten. På tal om ingenting.


Kommentarer
Postat av: Pappa

HALLÅ 😯😯😯 . ditt långa fina hår 😮😮😮😮😨😨😨😨. Puss o kram 💕💕💕💕💕💕

Svar: jag vet!!! men jätteskönt med kort hår :D <3<3<3<3<3
tonewernersson.blogg.se

2015-08-16 @ 06:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: