17 augusti, hon dansar med ammunition i blicken

Livet är på topp just nu. Jag ska bli moster, (igen!) i februari, jag fick en video på min älskade systerson som kan gå nu! Så sjukt! Idag bokade jag äntligen tid till att tatuera mig. Nästa vecka börjar killarna skolan igen. Om två veckor har jag varit här i 6 månader, ETT HALVÅR! Halva tiden har alltså gått. Om mindre än en månad kommer min väldigt, väldigt saknade kusin hit och hälsar på. Sen drar vi till Los Angeles. Förstå det mina kära läsare! Det är en dröm som går i uppfyllelse. Idag började min bästa vän universitetet. Jag kan inte vara mer stolt över henne. Ni fattar inte ens vad hon har kämpat!
 
Som grädden på moset, pricken över i:et och guldkanten i vardagen kom detta fina paket med posten idag. Innehållet var bättre än guld! Tack så mycket mamma! Att få lakrits i USA är som att få vatten när du är fast i Sahara öken! Nu ska jag avnjuta lakrits och hoppas på att det går att se Idol Sverige över datorn!
 
So long XOXO
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Annika Johansson

Varsågod! Har frossat lite själv också ;)

Svar: Hihihi så himelskt gott!! :D
tonewernersson.blogg.se

2015-08-18 @ 11:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: