19 juli, sorry I'm late, I didn't want to come

En liten bästis viskade i mitt öra att jag borde blogga mer. Och jag vet, och jag önskar att jag kunde. Men jag har äntligen skaffat mig, vad som kan liknas vid ett liv här på andra sidan jorden. (Efter fem månader lol). Ni vet när man har några man kan umgås med och har saker att göra? Så när jag inte jobbar övertid försöker jag använda min tid till att göra annat. När jag äntligen har tid att blogga är jag dessvärre alldeles för lat. Men jag ska försöka slänga ut två videobloggar och någon eller några skriftliga inlägg i veckan! Jag lovar att försöka att inte vara lat haha. 
 
Helgen:
I fredags slutade jag jobbet tidigt och hängde vid poolen hela kvällen. Passade på att bränna röven av mig. I lördags var det "hard work, work" på morgonen, sen poolen, sen ault park med Angelica och Roxan. Dagen avslutades på morgone nästa dag med Joe och Neill i Joes lägenhet. Idag släpade jag mig ur sängen för att rulla till yoga, och efter det blev det ett bra pass på gymmet också. 
Nu ska jag dra min potatissäck till kropp mot bion och se minions med A. Jag hoppas att jag inte somnar. Två träningspass på raken tog lite väl mycket energi ifrån mig! Tur att jag skippade tennisen. Här kommer de få bilder jag har från de senaste dagarna:
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: