Kommentarer
Postat av: Malin k

Haha tone du är bäst! Fortsätt som du gör <3

Svar: haha åh tack bästa du! <3
tonewernersson.blogg.se

2015-07-10 @ 04:44:27
Postat av: Pappa

Haha , min stora bäbis 😉😉💕💕💕💕💕💙💙💙💙💙💙💙💙💙💖💖💖😍😍😍😍😍

Svar: hahaha pappa! <3<3<3<3<3<3
tonewernersson.blogg.se

2015-07-10 @ 07:23:24
Postat av: Carina

Tone!
Du duger precis som du är ! Du är superbra !!!!! Våga umgås med dig själv ibland ,vila när du är trött du kommer ändå aldrig sluta att uppleva roliga saker eller missa något Jag LOVAR !!!!
I bland är man motiverad ibland inte det är helt normalt Kroppen o hjärnan måste vila också.....Alla är i behov av andra och alla är ensamma ibland ... Det är livet liksom....Eller som Winnerbäck sjunger: ...o så deppar vi för att livet inte alltid är ett kul kalas.....eller som Astrid Lindgren skrev: hur ska vi veta om det är roligt om vi aldrig har tråkigt.....
Alltså : Våga njut av ditt eget sällskap och slappna av...ger självkänsla o självtillit ...hjälper dig att hantera ilskan också....för alla kan bli riktigt arga men det gäller att veta var man har sina spärrar o gränser ,men det verkar du ha koll på!!!

Man lär HELA livet o du är bara i början Var rädd om dig o ha kul!!!


Kram kram Gudmor

Svar: Tack så mycket Carina! Jag vilar och har tråkigt, speciellt denna vecka då jag har semester haha! Men det är inte kul med för mycket vila heller ;) Jaa det är visa ord från visa människor! Det ska jag! Sköt om dig, så ses vi om 7,5 månad!
kraaaaaam<3
tonewernersson.blogg.se

2015-07-10 @ 07:51:06
Postat av: Annika

Jag känner igen mig själv i det du säger... Tycker inte heller om ensamhet...blir så himla rastlös, samtidigt är det nyttigt ibland, man får helt enkelt lära sig att "gilla läget" ... Kram

Svar: jaa jag har fått mycket från dig haha! :D kram!
tonewernersson.blogg.se

2015-07-10 @ 11:47:48
Postat av: Isabelle

Är så himla glad för din skull Tone, det glädjer mig verkligen att du kommer till nya insikter om dig själv. Det är inte bara en resa, utan en emotionell och inre resa (so deep man..). Det är läskigt att lära känna sig själv men också väldigt nyttigt, för desto mer du vet om dig själv, desto mer kan du förstå dig själv och andra människor. Du är verkligen en fantastisk, klok människa, kanske rent av den bästa jag vet <3 Jag ser fram emot att träffa dig, med liite mer självkännedom! PS. Skrattade högt åt det där med att du verkligen är övertydlig, så typiskt dig xD Ibland får man liksom bah "tone, jag fattar, det räcker!!" Haha. Och ilskan - jo tack jag vet. Dock är det ju lite adhd i oss alla ;) PUSS

Svar: hihi jaa (a) hahaha "so deep man"!! Ja men precis. Det är också väldigt svårt att lära känna sig själv, iallafall för mig då jag alltid är så vårdslös och aldrig tänker på vad jag själv gör, eller vad omgivningen gör heller för den delen. Du kan vara bäst saja<3 Du är klokare än alla jag känner, inklusive mig själv. Haha jaa men det är svårt att uttrycka sig i ord för man får ingen tid att tänka igenom det innan och då såfort man säger något så tänker man typ "Hur lät det där nudå?" Så börjar man förklara sig xD Hahaha "JAG ÄÄÄÄR INTE AAAARG!!" Puss och kram min allra bästa vän<3
tonewernersson.blogg.se

2015-07-10 @ 12:35:50
Postat av: nul farfar

tack för kortet som jag fått. stå på dig för det äer inte sså långt kvar ooch jag längtar att du ska komma hem snart. många kramar från farfar.

Svar: Det var så lite så! Jaa det är snart bara 7 månader kvar, tiden går så fort. Jag längtar efter att få komma hem och jag saknar dig farfar! Kraaaam
tonewernersson.blogg.se

2015-07-10 @ 21:49:13
Postat av: Carina

Nä Tone det får inte bli för mycket vila o ensamhet då slår det över åt andra hållet...bara man kan acceptera att det är ok att vara själv och att vila sig o hjärnan också Även supermänniskor vilar o är "tråkiga" och det är helt ok det med..."Det bor en vardag i alla" brukar jag säga
...eller Good enough....tillräckligt bra....Winnerbäck sjunger också: ...snälla stoppa mig när jag duger.;-)..Och så kommer alla nya idéer i möten med vänner o nya vänner.....Jag har himla roligt och får så mycket positiv energi av din mamma! Kram igen fina Tone♡

2015-07-12 @ 09:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: