6 juni, just do it even if you are bad at it

Det är lördag, jag slutade jobba för ett par timmar sedan och har precis klarat av min första vecka på sommarlovet. Det har gått bättre än förväntat men det kan ju alltid gå ännu bättre. Till min besvikelse har jag insett att jag förmodligen kommer att jobba övertid de flesta dagar på sommarlovet. Egentligen får jag ju inte det men jag kan heller inte se en lösning på problemet. När jag mot förmodan ändå jobbar övertid ska jag få mer betalt. Men Shonda har det sämsta minnet och att påminna folk om att de är skyldig mig pengar kan vara bland det obekvämaste som finns. Hmm, lite frustrerande men vi får se hur detta går. Funderar på att göra lite videobloggar då och då om någon skulle vara intresserad av titta. 
 
Här har ni lite bilder från veckan:
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: