28 mars, chest out and chin up, make thoes cheeks pop

Idag har jag fokuserat på att göra mig själv stolt. Och jag har lyckats. 
 
Idag har jag kört i drive in med fyra ungar i bilen, till ett matställe jag aldrig ätit på förr, och beställt mat på engelska för fyra barn och mig själv. Det var så himla gott. Tack Panera Bread. Det gjorde mig stolt.
Idag har jag kört en bil som jag bara kört en gång innan, på en lång femfilig motorväg. Det var vägar som gick över mig i broar. Helt själv körde jag, utan att veta vägen, med bara google maps som hjälp. Det gjorde mig stolt när jag kom fram.
Idag har jag dragit tummen ur och släpat mig ut för att springa några kilometer och trottsa min förkylning. Det gjorde mig stolt.  Sedan lagat god mat till mig själv när jag kom hem igen, istället för att värma något i mickron. Det gjorde mig stolt.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: malin k

Du är braaa töne! <3 jag blir stolt över dig!!

Svar: aaw tack Mölin!! <3
tonewernersson.blogg.se

2015-03-29 @ 05:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: