14 maj, it's not a waste of time if you learn something

Fick nyss ett meddelande från pappa som påminnde mig om att jag inte har hört av mig på länge och att bloggen är väldigt inaktiv denna vecka. Jag kan bara skylla på att jag har händerna fulla och att det inte finns mycket tid till övers. Det är sant vad rykterna säger, att livet i amerika rör sig snabbt. Vi äter frukost i bilen, gör läxorna i bilen påvägen hem, äter mellanmål, packar väskor, läser brev och byter om samidigt. När någon stoppade mig på gymmet igår för att förklara något om mitt medlemskort blev jag irriterad för att det tog upp 15 minuter av min tid. Det är nästan en hel uppvärmning! 
 
Idag har jag jobbat, gått på stan med Angelica, åkt till target, tränat, ordnat playdate till Evan och ätit middag ute med familjen. Klockan 8 klev jag innanför dörren här hemma och kunde för första gången på hela dagen sätta mig ner och göra precis vad jag vill. Alltså skriva detta inlägg. Men jag tycker om att vara upptagen, sålänge det går i ett behagligt tempo. 
 
 


Kommentarer
Postat av: pappa

Fullt ös medvetslös Snuttan . 💖💖💖💖💖

Svar: hahaha jaa så är det! <3<3<3<3
tonewernersson.blogg.se

2015-05-16 @ 23:05:19
Postat av: Annika

Vilket bra uttryck Tone! "Jag tycker om att vara upptagen sålänge det går i ett behagligt tempo"...det är precis så jag alltid känt, blir så himla rastlös när jag inte har någonting att göra 😊

Svar: Tack haha! Ja det är precis så jag känner också, något annat som jag ärvt från dig hihi :D
tonewernersson.blogg.se

2015-05-20 @ 08:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: