22 maj, havet är djupt

Efter att jag slutat jobba idag följde jag med Shonda och killarna till poolen vi är medlemar på. Varje fredag mellan klockan fem och nio på eftermiddagen har de happy hour. Det innebär hoppborgar, musik,  olika aktiviteter och speciella händelser varje vecka och sist men viktigas, gratis mat! Idag kunde barnen pröva på att "surfa" och vi fick träffa en hög av olika reptiler. Bland annat en jätte sköldpadda som faktiskt var rätt kelig och kramgo haha. Drew överaskade mig när han utan tvekan tog en vit orm över nacken. Så modig var han inte denna morgon när jag släppte av han på kids-club och han klamrade sig fast vid mig som en igel och vägrade släppa taget haha. Fick belöna honom med ett tuggumi efteråt när han klarat att vara ifrån mig i hela TVÅ TIMMAR! 
 
 
När jag tog in posten idag fiskade jag upp ett mjukt litet brev med mitt namn på sig. Ni förstår inte hur det känns att ens få något i brevlådan som har sitt namn på sig. Man vet att det har varit i Sverige några dagar innan det kom hit. Jag blir ju rörd till tårar varje gång. Det som var i paketet blev jag minst lika glad över! (De har inte lypsyl i USA.) Tack mamma!
 
 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

På din begäran finns nu ett amsterdam inlägg uppe :*

Svar: fan vad nice! Ska spana in det nu ;)
tonewernersson.blogg.se

2015-05-28 @ 17:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: