23 maj, someday it will happen

Jag fick frågan om jag inte kunde uppdatera lite oftare. Svar: självklart kan jag försöka. Det finns två anledningat till att jag inte uppdaterar lika ofta längre. Den första är att jag inte alltid har något att skriva om. Även om jag gör många roliga saker så händer det mesta på helgerna. Jag tycker att det är tråkigt att läsa och skriva om vanliga vardagar då jag jobbar.  Den andra anledningen är att jag inte alltid har tid. Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så rör sig livet snabbt i USA och det finns inte mycket tid över till annat. Ibland är det kanske en gnutta lathet också. 
 
Men jag ska defititivt försöka att bli bättre på att uppdatera. Denna helgen kommer vara galen. Ni kommer få veta allt i inlägg som kommer snart. Tills vidare ska jag berätta lite saker som hänt de senaste veckorna som jag ännu inte postat om. 
 
Min födelsedag  för två veckor sedan fick en oväntad vändning när en bortsprungen hundvalp plötsligt dök upp i vårat hus. Ingen dålig present att få ta hand om söta lilla Sally ett tag!
 
På Shondas födelsedag som var några dagar efter min gick vi ut och åt med hennes familj på en mexikansk restaurang. Personalen kom ut och sjöng för henne, gav henne en sombrero och tvingade på henne en tequila shot haha.
 
Och killarnas fotbollsäsong har kommit till sitt slut så de har haft många slutmatcher i 30 graders värme.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: