26 maj, good bye memorial weekend

Memorial weekend har varit crazy fun som jag brukar säga. Men nu är den över och idag var det back to work. Sliten och dan släpade jag mig ur sängen i morse.
 
Gårdagen var kul men tog på krafterna. Man blir trött av att köra bil i 2.5 timmar. Jag besökte Columbus med ett gäng kompisar. I down town rullade ökenbollarna förbi efterom att det var en röd dag. Vi blev chockade när vi såg tre poliser, och senare en man som gick med sin hund. Nu pratar vi om en stad som vanligtvis är lika fartfylld som.. Chicago, nästan! Men vi hade kul! Förutom när vi insåg att vi behövde gå på toa och hela staden var som i ett walking dead avsnitt. Förutom att allting var låst!
 
Senare på dagen åkte vi till ett jättefint litet shopingställe utanför down town. Då insåg vi vart alla människor hade tagit vägen haha.. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: