4 maj, Eden park

Det är kanske inte många som undgått det faktum att jag sprang 1 mil igårkväll. Jag är så stolt över mig själv! Det finns en annan sak jag också är himla stolt över. På derby festen i lördags var det nämligen två fåglar som viskade att jag var den bästa au pairen familjen Bajorek har haft. Ni kan ju tänka er hur bra det känns!
 
Grädden på moset: I fredags var det ingen kul dag att jobba då Liten, alltså Drew, var väldigt jobbig hela dagen och påminde mig konstant om att "I don't like you, get away!". Idag när jag åkte hem till Tim för att hämta barnen gav Drew mig en teckning han hade gjort och sa "I like you". Haha någon har haft dåligt samvete över helgen ;)
 
Gårdagen spenderades för det mesta ute i solen och i en bil på motorvägen. Besökte Eden park med några au pairer. Dog landskapsdöden så fint de var! På eftermiddagen gick jag ut för middag och lite crusing runt stan med underbara Granny BB innan jag avslutade dagen med den där milen jag kommer fortsätta att skryta om.
 
Eden park.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: