6 maj, how can we not talk about family when family is all we got

Livet knogar framåt lite extra segt denna vecka. Det är 30 grader och solsken och barnen går fortfarande i skolan tack och lov. Men allt detta goda svartnar lite bakom molnen som påminner mig om fredag. På fredag är det 8 maj och min 20-års dag. Om jag skulle befinna mig i Sverige dessa dagar skulle jag just nu vara galet taggad och leva livet med party plannering. Men så är inte fallet. Jag önskar så mycket att jag kunde fira denna speciella dag med alla dem jag älskar. Istället kommer fredag rinna ut mellan fingrarna som en vanlig jobbdag. Nej jag ska fakiskt fira lite på kvällen med några "unga vuxna" jag inte ens känner. Jo Angelica börjar jag väl känna nu. Men det kan inte ens mäta sig med de minnena jag skulle skapat om jag befann mig i Sverige. 
 
Jag ska väl inte vissna ihop helt. Jag fick ju faktiskt ett underbart party innan jag åkte hit. Men lite kan man ju önska att man fick fira med er igen. Speciellt när man saknar er så himla mycket!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: peter

Hoppas du får en jättebra födelsedag. Och du kanske till och med kommer att vara nykter och då kommer du ju ihåg allt eller hur? Ha det bra och fira lite xtra det blir ju sista gången som du är tonnåring. Sen blir du bara "gammal".

// peter

Svar: Tack så mycket Peter! Haha jaa vi får väl se, en drink eller två går väl att ordna ;) Jag blir vuxen nu, lite läskigt haha!
tonewernersson.blogg.se

2015-05-07 @ 08:03:34
Postat av: pappa

Haha , kan ju vara kul att vara nykter o minnas sin 20:årsdag 😀. Inte många som gör det 😂😂. Puss o kram mitt Hjärta 💖💖💖💖💖

Svar: Haha jaa, men jag blir aldrig så full så jag får minnesluckor. Vad tjänar det till lixom ;) Men en drink eller två ska nog gå att ordna hehe! Puss och kram pappa!!<333
tonewernersson.blogg.se

2015-05-07 @ 10:05:20
Postat av: Annika Johansson

Ser fram emot dunderfesten vi ska ha när du kommer hem...Tjohooooooo!!!!

Svar: Jaaaaa så himla kul!!! Längtar! :D :DPs. Jag vill ha svensk husmans tacos ;)
tonewernersson.blogg.se

2015-05-07 @ 11:59:47
Postat av: Annika Johansson

Japp, familjen och vänner ska man vara rädd om, det är nära och kära som betyder mest...Vilka härliga bilder...That`s life :D

Svar: Jaa verkligen! :) Hihi tack, jag har många roliga bilder på min dator ;) <3
tonewernersson.blogg.se

2015-05-07 @ 12:03:11
Postat av: carlishhhhh

ååååh älskade Tone är så sjukt stolt över dig! Du kommer klara det galant! Hoppas du får en bra födelsedag! och jag hoppas du har det bra! Kram <3

Svar: Hihi tack så mycket Carlishhhh!! Jaa det hoppas jag! Den blev rätt bra ändå! Men hade blivit ännu bättre om jag fick fira med er<3 Ta hand om dig och bror min nu så ses vi om 10 månader! Kram<3
tonewernersson.blogg.se

2015-05-07 @ 22:28:49
URL: http://carlamontana.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: