9 maj, happy birthday dear Tone, happy birthday to me

Den 8 maj var en dag jag inte ville skulle anlända men när den väl gjorde det så visade det sig att jag hade fel. Igår blev faktiskt en väldigt bra dag. Det finns inget som kan jämföra med ifall jag hade fått fira med dem jag älskar självklart. Och det blev en del tårar då saknaden slog till som värst när jag öppnade alla fina prsenter, kort och teckningar som ni skickat till mig. Ni är ju bara så bäst, tusen tack! 
 
Gårdagen började med att pojkarna sjöng Happy Birthday till mig när jag gick för att väcka dem. Jag fick cupcakes och presentkort av Shonda. Det bästa var nog ändå att pojkarna var snälla hela dagen och det var klar blå himel med 30 grader i luften. Efter jobbet blev det rush hem från baseballsplanerna för att dusha och göra sig fin. Darion och Brian hämtade upp mig och Angelica och det bar av till en supermysig restaurange med träbänkar och partytält klädda med ljuslycktor i alla olika färger. Där satt vi och väntade på att de skulle grilla våran goda mat samtidigt som vi drack vår egen alkohol då det var ett "bring your own booze" ställe. Mätta och glada fortsatte kvällen hemma hos Andrew med typisk amerikansk beerpong, dricklekar och en lägereld. När klockan var 3.30 klev jag innanför dörren här hemma. Upp och jobba om tre timmar. Äsch, man fyller bara 20 en gång ;)
 
 
 


Kommentarer
Postat av: pappa

💖💖💖💖💖💖💖 Så underbart att du blev firad därborta med ÄLSKADE UNGE 💓💓💓💓😘😘😘😘😘😘

Svar: hihihi jaa jättekul!!! Det gjorde dagen myckt bättre än vad jag trodde att den skulle bli! :D <3<3<3
tonewernersson.blogg.se

2015-05-10 @ 19:35:32
Postat av: pappa

Så du fick party lite med 😉😉😁😁😁😁😘😘😘😘

2015-05-10 @ 19:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: