18 september, hon är häääär

I lördags kom hon! Hon som jag haft i mitt liv varenda dag från dag 1, men som jag i lördags inte hade träffat på 6 månader. Men nu är hon här. Och jag är överlycklig!
 
Denna vecka har jag ju jobbat. Därav har jag inte haft tid att blogga förän nu. Det har gått fort som ljuset, denna vecka. Vi har haft så kul. Dock så har Evelina nog andra åsikter på en punkten. Iallafall gällande de timmar vi spenderat på gymmet, haha. Imorgon då smäller det. Då uppfylls en dröm som jag haft i år och dagar. Så länge jag kan minnas. Vi åker till landet där alla kändisar och palmer bor. Californien, Los Angeles. Vi ska ta dig med stormsteg. Jag kan inte bli mer taggad!
 
 
Hon kom inte tomhänt heller. Med sig hade hon lite för mycket godis och andra bra grejer från ett stycke fina underbara familjemedlemmar. Det tackar vi stort för! Så TUSEN TACK <3
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Pappa

HALLÅÅÅÅÅ , Den där lilla skvätten godis räcker ju inte en hel helg 😂😂😂. Ha det kul påsemestern nu & var RÄDDA om er . 💙💙💙💙💞💞💞💖💖💖💖💞💞

Svar: Hahaha det kommer ta en månad att äta upp allt!!! xD Vi hade det super duper kul i LA!!! Puss och kram <3 <3 <3 <3
tonewernersson.blogg.se

2015-09-18 @ 22:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: